Zbog duže neaktivnosti foruma molim sve članove koji su zaboravili podatke za logiranje da ne prave nove profile nego da kontaktiraju admina kako bi dobili nove podatke i tako nastavili aktivnosti sa postojećim profilima. Za tu svrhu na dnu ili na vrhu stranice kliknite na 'kontakt' i opišite zašto se ne možete logirati.

Blender

Bilo da gradite zgrade, vagone ili krajolik, trebat će vam alat za 3D modeliranje. Na ovome mjestu ćete saznati koje alate ljudi koriste i kako su ih iskoristili za RailWorks.
Avatar

Beovoz fan
Član se uhodava
Postovi: 91
Pridružen/a: 28. 09. 2014. (22:29)
Lokacija: Beograd
Ima zahvala: 2 puta
Pohvaljen: 0
Starost: 29
Status: Offline

Re: Blender

Post Postao/la Beovoz fan » 10. 11. 2015. (11:20)

Vlado, kada ste pravili Aseu, da li ste ektruzovali njene strane? To pitam zato što mi je na Blender forumu rečeno da obrišem unutrašnje strane dobijene ekstruzijom spoljašnjih, jer one samo zbunjuju Blender.



Avatar

Autor/ica teme
RSvlado
Administrator/ica
Postovi: 1532
Pridružen/a: 12. 05. 2009. (00:00)
Lokacija: Godinjak
Ima zahvala: 1 put
Pohvaljen: 2 puta
Starost: 54
Kontakt:
Status: Offline
RSvlado’s avatar
Loading…

Re: Blender

Post Postao/la RSvlado » 10. 11. 2015. (16:44)

Asea je začeta u Sketchup-u i onda kada sam vidio da od toga nema koristi jer ne mogu raditi UV i export, onda sam ju uvezao u tada kupljeni 3DCanvas. Ne razumijem to što želiš reći o extrudiranju.
slika

Avatar

Beovoz fan
Član se uhodava
Postovi: 91
Pridružen/a: 28. 09. 2014. (22:29)
Lokacija: Beograd
Ima zahvala: 2 puta
Pohvaljen: 0
Starost: 29
Status: Offline

Re: Blender

Post Postao/la Beovoz fan » 10. 11. 2015. (21:36)

Hoću da pitam da li treba da obrišem stranu obojenu u plavo i da ostavim samo spoljašnju stranu ili da ostavim obe strane?
slika

Avatar

Autor/ica teme
RSvlado
Administrator/ica
Postovi: 1532
Pridružen/a: 12. 05. 2009. (00:00)
Lokacija: Godinjak
Ima zahvala: 1 put
Pohvaljen: 2 puta
Starost: 54
Kontakt:
Status: Offline
RSvlado’s avatar
Loading…

Re: Blender

Post Postao/la RSvlado » 11. 11. 2015. (01:01)

Sve ono što se ne vidi izvana se briše. Što će ti uopće unutrašnja strana? Presjek moje asee:

slika
slika

Avatar

Beovoz fan
Član se uhodava
Postovi: 91
Pridružen/a: 28. 09. 2014. (22:29)
Lokacija: Beograd
Ima zahvala: 2 puta
Pohvaljen: 0
Starost: 29
Status: Offline

Re: Blender

Post Postao/la Beovoz fan » 11. 11. 2015. (12:08)

Pa zar vama nije malo čudno da iz passenger projekcije voz ima ''zid'' od jedne strane? Ali očigledno da to samo meni smeta. A ako je tako, meni je još lakše, jer ne moram da se bakćem sa bojenjem unutrašnje strane.

Avatar

Beovoz fan
Član se uhodava
Postovi: 91
Pridružen/a: 28. 09. 2014. (22:29)
Lokacija: Beograd
Ima zahvala: 2 puta
Pohvaljen: 0
Starost: 29
Status: Offline

Re: Blender

Post Postao/la Beovoz fan » 11. 11. 2015. (12:40)

Još jedno pitanje. Da li opruge moram da pravim ili samo da postavim njihovu teksturu, jer opruge imaju mnogo poligona?
slika

Avatar

Autor/ica teme
RSvlado
Administrator/ica
Postovi: 1532
Pridružen/a: 12. 05. 2009. (00:00)
Lokacija: Godinjak
Ima zahvala: 1 put
Pohvaljen: 2 puta
Starost: 54
Kontakt:
Status: Offline
RSvlado’s avatar
Loading…

Re: Blender

Post Postao/la RSvlado » 11. 11. 2015. (13:35)

Beovoz fan je napisao/la:Pa zar vama nije malo čudno da iz passenger projekcije voz ima ''zid'' od jedne strane? Ali očigledno da to samo meni smeta. A ako je tako, meni je još lakše, jer ne moram da se bakćem sa bojenjem unutrašnje strane.
Nisam znao da je o vagonu riječ. Ako se vidi, a vjerojatno se vidi kroz prozor, onda je to na tragu onoga što sam rekao - ono što se ne vidi briše se, odnosno ono što se vidi treba tamo i biti. Ako pod passenger projekciju misliš pogled iz kupea (tipka 5 u RW-u) onda ostavljaš unutarnju stijenku, a brišeš vanjsku.
Beovoz fan je napisao/la:Još jedno pitanje. Da li opruge moram da pravim ili samo da postavim njihovu teksturu, jer opruge imaju mnogo poligona?
http://www4.slikomat.com/13/1111/7je-416-po.jpg
Ja imam obje verzije ali ću za početak staviti valjak sa teksturom. Pošto se procesori razvijaju i sve se lakše nose sa poligonima, lako zamijenim sa modeliranim oprugama.
slika

Avatar

Beovoz fan
Član se uhodava
Postovi: 91
Pridružen/a: 28. 09. 2014. (22:29)
Lokacija: Beograd
Ima zahvala: 2 puta
Pohvaljen: 0
Starost: 29
Status: Offline

Re: Blender

Post Postao/la Beovoz fan » 10. 06. 2018. (15:05)

I tako, opet problem. Nadam se da će neko da vidi ovu poruku i pomogne.
Ovako bi to trebalo da izgleda.
Untitled.jpg

A u igrici to izgleda ovako, tj. kao da nekih stranica nema, već se vidi kroz njih.
20180610145737_1.jpg
20180610145747_1.jpg
20180610145804_1.jpg
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.

Avatar

Autor/ica teme
RSvlado
Administrator/ica
Postovi: 1532
Pridružen/a: 12. 05. 2009. (00:00)
Lokacija: Godinjak
Ima zahvala: 1 put
Pohvaljen: 2 puta
Starost: 54
Kontakt:
Status: Offline
RSvlado’s avatar
Loading…

Re: Blender

Post Postao/la RSvlado » 11. 06. 2018. (06:32)

Ako u Blenderu staviš kvačicu na Backface Culling (to ti je pod Shading, zaokruženo 1) onda ni u Blenderu nećeš vidjeti te dijelove. To ti je u desnom meniju 3D prozora tamo negdje oko sredine. Dobiješ ga klikom na N. E sad ili ćeš to riješiti postavkama u exporteru, zaokruženo 2. Ili ćeš to pokriti geometrijom na samom modelu, a onda ne trebaš to rješavat u postavkama exportera sa Backface Culling i Two sided. Moraš eksperimentirat.
bfc.jpg
Nemaš dopuštenje za pregledavanje privit(a)ka dodan(og)ih postu.
Ovi su korisnici zahvalili autoru RSvlado za post:
Beovoz fan (11. 06. 2018. (13:48))
Ocjena: 100%
slika

Odgovori