Notifications
Clear all

[Zatvoren] Kako bolje kociti na stanice

Srdjan441
(@srdjan441)
Reputable Member

Ako hocete da bolje kocite bilo na stanice ili pred krivine ili gdje god hocete morate imati prvo osjecaj kocenja.Najbolje je kociti ovako:npr kocenje na stanicu-Idete recimo 120 km/h stanica je udaljena 1,10 km, spustite gas do 0% a kocnicu stavite do 50% i tako drzite to kocenje sve dok ne dodjete do 60 km/h onda ako vam brzina pada nek ne bude ispod 50 km/h sad kad dodjete na pocetak platforme odnosno stanice kocite negdje 90% i zakoci cete tacno kako treba.To zavisi kolika je platforma ako je kao npr kod Finnetropa recimo onda cete zakociti tacno.Jer sam gledao neke koji nemaju osjecaj za kocenje pocnu da koce 2 km prije stanice a idu 100 km/h pa onda brzina im dodje do 40 km/h pa onda ubrzavaju pa onda smanjuju pa kad su blizu stanice idu 15 km/h i na kraj stanu prije stanice.Ja uvjek kocim kad je pocetak stanice odnosno platforme sa 58 km/h a kad su milje 38 mp/h.A da bi bolje i sigurnije zakocili kako dolazite na nekih 20 km/h otpustite kocnicu na 30% da ne biste naglo zakocili.Eto ja mislim da je tako najbolje da probate 😀 😎

Topic starter Objavljeno : 30 listopada, 2012 15:20
zagi988
(@zagi988)
Reputable Member

Nije baš to točno.
Ovisi i o lokomotivama.
Ja s DB 120 uletavam u stanicu s 80 km/h i kočenjem na 2 bara, imam iza sebe 3 vagona koji stanu na stanicu + još ima mjesta za 3 vagona.
Do kraja stanice stanem s maximum 3 bara bar i pri cca 10 km/h spustim na pol bara, zakocim na 2 bara i otpustim do kraja.
Osjećaj kočenja se razvije u praxi, nema tu nekog pravila, svaki vlak koči drukčije.
Isto je i u stvarnosti.

Objavljeno : 30 listopada, 2012 21:20
josip
(@josip)
Honorable Member

Ako hocete da bolje kocite bilo na stanice ili pred krivine ili gdje god hocete morate imati prvo osjecaj kocenja.Najbolje je kociti ovako:npr kocenje na stanicu-Idete recimo 120 km/h stanica je udaljena 1,10 km, spustite gas do 0% a kocnicu stavite do 50% i tako drzite to kocenje sve dok ne dodjete do 60 km/h onda ako vam brzina pada nek ne bude ispod 50 km/h sad kad dodjete na pocetak platforme odnosno stanice kocite negdje 90% i zakoci cete tacno kako treba.To zavisi kolika je platforma ako je kao npr kod Finnetropa recimo onda cete zakociti tacno.Jer sam gledao neke koji nemaju osjecaj za kocenje pocnu da koce 2 km prije stanice a idu 100 km/h pa onda brzina im dodje do 40 km/h pa onda ubrzavaju pa onda smanjuju pa kad su blizu stanice idu 15 km/h i na kraj stanu prije stanice.Ja uvjek kocim kad je pocetak stanice odnosno platforme sa 58 km/h a kad su milje 38 mp/h.A da bi bolje i sigurnije zakocili kako dolazite na nekih 20 km/h otpustite kocnicu na 30% da ne biste naglo zakocili.Eto ja mislim da je tako najbolje da probate 😀 😎

Bespotrebno si ovo napisao.

Objavljeno : 30 listopada, 2012 23:31
Srdjan441
(@srdjan441)
Reputable Member

Pa znam da nije isto i zavisi kako kocis ja mogu da predjem rutu Hagen-Siegen ili bilo koju brze nego iko od vas vjerovatno sa sve stajanjem na stanice.

Topic starter Objavljeno : 2 studenoga, 2012 21:24
malixx
(@malixx)
Reputable Member

Ja s DB 120 uletavam u stanicu s 80 km/h i kočenjem na 2 bara, imam iza sebe 3 vagona koji stanu na stanicu + još ima mjesta za 3 vagona.

Pretjerujete malo.

Počnite igrat carrer ! Tamo nečete baš moć uletit sa 80 jer ćete izgubit sve bodove prilikom jakog kočenja. Ja uletavam lijepo sa 30 u stanicu, i onda lagano kočim (također pazim da ljudi koji stoje u vagonu ne padnu!).

Objavljeno : 2 studenoga, 2012 22:28
zagi988
(@zagi988)
Reputable Member

Proso sam skoro cijeli stock career, nikad gubio bodove zbog kocenja, samo zbog prekoracenja brzine za km/h-2.

Objavljeno : 3 studenoga, 2012 09:15
Srdjan441
(@srdjan441)
Reputable Member

Pa ja sam lijepo napisao da je najbolje kociti npr sa 50 km/h i da ne kocim naglo kao sto je malixx rekao da ljudi u vagonu ne padnu.I to zavisi koliko imas vagona jer sto vise vagona to laganije kocenje 😀

Topic starter Objavljeno : 3 studenoga, 2012 11:43
Srdjan441
(@srdjan441)
Reputable Member

A sto se tice career to zahtijeva laganije kocenje ali opet ne gubim bodove jer treba sve postepeno raditi.

Topic starter Objavljeno : 3 studenoga, 2012 11:45
josip
(@josip)
Honorable Member

Pa ja sam lijepo napisao da je najbolje kociti npr sa 50 km/h i da ne kocim naglo kao sto je malixx rekao da ljudi u vagonu ne padnu.I to zavisi koliko imas vagona jer sto vise vagona to laganije kocenje 😀

Nemoj biti tako siguran, zaustavni put vlaka je duži što je vlak teži, a samim time je i broj vagona veći!

Objavljeno : 3 studenoga, 2012 18:46
Srdjan441
(@srdjan441)
Reputable Member

A nisam mislio laganije kocenje kao lako da zakocim, nego da je teze da kocim i kocim sigurnije 🙂

Topic starter Objavljeno : 3 studenoga, 2012 19:41
Srdjan441
(@srdjan441)
Reputable Member

A i kocenje normalno zavisi od lokomotive jer npr. DB 143 ili DB 151 koce znatno brze nego DB 101.A naravno vidjeli ste svi kad se vozite lokalnim vozom odnosno vozom sa manjim brojem vagona i brzim koji ima recimo 8 vagona kako se cuje zvuk sina kad koci i slabije je i duze kocenje. 😎

Topic starter Objavljeno : 3 studenoga, 2012 19:52
zagi988
(@zagi988)
Reputable Member

U stvarnosti vise vagona bolje koci al treba duze da uhvate kocenje.
Naravno, govorim o putnickima.
Kad s DB 120 kocis, to je po meni najrealnije. Isto tako i s F7 americkom. DB 151 je ju negdje, isto ko i class 67 expert, a i SD40 sad u RW3 i TS2013.
Ostale jos imaju dost mjesta za razvitak, mada ne iskljucujem mogucnost da NISAM SVE ISPROBO.

Objavljeno : 3 studenoga, 2012 23:05
josip
(@josip)
Honorable Member

...koce znatno brze nego DB 101.A

DB 101 isto jako dobro koči, ne znam kako kod tebe, ali kočenjem indirektnim kočnikom automatski upada i elektro-dinamička kočnica i lokomotiva vlak koči na 2 načina.

Objavljeno : 4 studenoga, 2012 10:07