Notifications
Clear all

[Zatvoren] Export modela u Railworks - 1. dio

malixx
(@malixx)
Reputable Member

Pozdrav svima, ja sam Danijel, u ovom tutorialu ću vas podučiti kako se exportira i stvara .IGS datoteka, koja nam je potrebna za simulator RailWorks

- sada kada imate napravljen model koji želite uvesti u simulator i sliku texture u nekom običnom formatu, kao .jpg, .bmp... slijedite sljedeće upute:

- Uđite u 3ds Max, ja radim u (3ds Max 9), uplodajte svoj model, otvorite Material Editor (ili tipka slovo M na tastaturi)

- kliknite na Standard gumb i odaberi Kuju Material pa OK

- gdje piše Shader Name: izaberite u padajućem izborniku TexDiff shader

- kliknite na gumb gdje piše Slot Texture: None, pa u drugom prozoru kliknite na Bitmap i pronađite svoju texturu zatim kliknite na Open


- sada bi se trebala pokazati jedna obojana kugla u materijal editoru. Kliknite na Assign Material to Selection, pa onda kliknite na Show Map In Viewport (kockica s plavobijelim kvadratićima) da bi vidjeli sliku

- ili ako nema gore navedene ikone, onda tamo gdje se gore pojavila nova slikica, klikni lijevom tipkom miša i povuci ju na svoj model

- Sada kad ste to učinili, slika je unutra, samo još kliknite na Show Map In Viewport (kockica s plavobijelim kvadratićima) da bi vidjeli sliku
- ako se još ne vidi slika na modelu, onda u gornjem lijevom ćošku prozora gdje se nalazi model, desnim klikom na ekran pa odaberite Smooth and Highlights (glavno je da kliknete skroz u uglu kako bi se otvorio izbornik), sada bi se slika trebala vidjeti

- sada ako baš želite vidjeti u sitnim detaljima sliku kliknite na Render (tipka F10), pa onda gumbić Render, kad ste vidjeli možete zatvoriti Render

- slijedeće odaberi File >> Export
- odaberi Kuju Intermediate Geometry (IGS,*.IGL)

- pazite da bude označena kučica Export With Namespaces

- kliknite na Export i zatvorite program
- i sada smo dobili novu .IGS datoteku

Nadam se da ste sve dobro razumjeli. U slijedećem tutorijalu ću vam pokazati kako spremiti texturu u .ace datoteku i kako izvesti te dvije datoteke kroz Blueprinteditor u simulator. Do tada pozdrav 🙂

Topic starter Objavljeno : 30 prosinca, 2009 18:11