Notifications
Clear all

[Zatvoren] Kako napraviti rešetke (grill)

RSV
 RSV
(@rsvlado)
Član Admin

Često postoji potreba za raznim rupama, rešetkama i slično. Umjesto sa poligonima, kojih bi na taj način bilo zaista jako puno, to se rješava sa teksturom i alpha kanalom. Crno u alpha će biti potpuno prozirno dok će bijelo biti neprozirno. Kao primjer, ovdje možete vidjeti okrugle rupe sa alpha kanalom...



1 je difuzna tekstura, 2 je alpha kanal, a 3 je oboje.

...kao i rešetke koje također koriste alpha kanal (detalj alpha je od rešetke broj 1)

Da bi ove rešetke bile prihvatljivih detalja, tekstura mora biti nešto veća. U ovom slučaju se radi o jednoj teksturi 1024x256 piksela. Sa strane lokomotive postoji osam ventilacijskih otvora. Od njih osam nisu svi iste veličine i oblika pa tako broj 1 i 8 su iste, kao i broj 2 i 7, te brojevi 3, 4, 5 i 6. Na suprotnoj strani su identični otvori pa koriste istu teksturu. I naravno tu ponovno postoji jedan mali trik.
Hajdemo pametne glave... kako ne koristiti 3 teksture (svaka 1024x256) nego samo jednu?

Topic starter Objavljeno : 5 studenoga, 2010 00:37
malixx
(@malixx)
Reputable Member

Recimo ako se ne bi mjenjali oblici, onda bi moagao imati samo ove tri texture, neovisno o mjenjanju veličina. A u ovom slučaju trebao bi imati samo jednu texturu na kojoj će se nalaziti sve te mape, ali koja će biti samo alpha.
Nisam siguran da li se može kombinirati normalna (RGB Solid) kompresija sa alphom na istoj texturi.

Objavljeno : 5 studenoga, 2010 18:21
RSV
 RSV
(@rsvlado)
Član Admin

Recimo ako se ne bi mjenjali oblici, onda bi moagao imati samo ove tri texture, neovisno o mjenjanju veličina. A u ovom slučaju trebao bi imati samo jednu texturu na kojoj će se nalaziti sve te mape, ali koja će biti samo alpha.
Nisam siguran da li se može kombinirati normalna (RGB Solid) kompresija sa alphom na istoj texturi.

Je, imam jednu teksturu ali UV otoci nisu jedan kraj drugog nego jedan preko drugog. Ako bih stavio jedan kraj drugog onda bi se njihova veličina morala smanjiti pa bi se time izgubili detalji. Ovako visina rešetke zauzima punu visinu teksture. No, da ne bi bilo tajni napravio sam to ovako;
UV rešetke broj 1 ( 8 ) je ovakav kakav je. Rešetke (lica koja ih čine) broj 2 i broj 3 (4, 5, 6) su podijeljene na dvije jednake polovice, lijevu i desnu. Njihov UV sam zatim preklopio kao papir što se može vidjeti na sljedećoj slici (malo sam ih razdvojio kako bi se vidjelo o čemu je riječ):

Dakle, mislim da bi sada trebalo biti jasnije o kakvom triku se radi. Jednostavno se jedna polovica rešetke koristi za prikaz cijele rešetke. Zbog toga je zarez srednjih vijaka postavljen vodoravno jer bi u suprotnom spoj bio vidljiv.

Topic starter Objavljeno : 5 studenoga, 2010 21:14