Notifications
Clear all

Parna lokomotiva serije 51


RSV
Objave: 1400
 RSV
Admin
Topic starter
(@rsvlado)
Član
Član: prije 13 godina

Prije nekoliko godina bio sam u Požegi i poslikao sam si 51-016. Imao sam jako lošu fotografsku opremu pa mi fotke i nisu baš jasne koliko bih htio. Ipak sam iz njih uspio izvući dosta toga.

Nedavno sam gledao tutorijal gdje je iskusni blenderaš objašnjavao zašto je dobro prvo napraviti high poly model, a tek onda, njegovim prepravljanjem, smanjiti broj poligona da bi se npr. koristio u igrama ili simulacijama. Lakše je. Mislim, ovisi s koje strane se gleda i za koju svrhu se radi. Kada se pravi high poly model može se koristiti i za npr. isprintati poster. Tko ne bi želio imati poster relativno detaljnog modela u kojeg je uloženo puno truda? Igranjem sa osvjetljenjem, refleksijama i sjenama mogli bi se dobiti jako lijepi posteri.
Broj poligona, barem po alatima koje ima Blender, lako se naknadno može smanjiti ali onda i razmotati UV pa zapeći PBR generirane teksture sa high poly u low poly model. Stoga ovaj put nisam puno pazio na broj poligona. Dakle, na slici, odnosno renderiranom dijelu slike nisu korištene standardne teksture nego sam se koristio jednim dodatkom za Blender. Dodatak na osnovni 3D model dodaje materijale, a da uopće nije razmotan UV. Kako će ti materijali izgledati ovisi o postavkama krizača. Još ima nekih detalja koje mislim napraviti i onda ide prilagodba za RailWorks 🙂
P.S. Osoba koja stoji na lokomotivi je besplatni 3D model preuzet ovdje. Stavio sam ga jer sam htio da si oni koji ne poznaju lokomotivu, a koja inače spada u manje, mogu predočiti njenu veličinu u odnosu na čovjeka.
 
1641139218-51_016_3D_model.jpg
1 Reply
RSV
Objave: 1400
 RSV
Admin
Topic starter
(@rsvlado)
Član
Član: prije 13 godina

Nije da spada u najteže poslove ali uzme vremena. Srećom postoji tutorijal za Blender, ali i sa njim sam nekoliko puta odlutao pa se vraćao nekoliko koraka unazad. Greške sam uglavnom radio miješajući dva alata u Blenderu; 'Add Object Constraint' i 'Add Bone Constraint'. Uglavnom, animira se samo pogonski kotač (prvi s lijeva), a ostalo se poveže "kostima".

Odgovori