Teretni kolodvor na početku pruge je, uz dosta zelenila, portala i stupova kontaktne mreže, dobio i APB. Skupinski izlazni signal sam zamijenio kolosiječnima koji predsignaliziraju signal rasputnice gdje dvije usporedne pruge (s teretnog i s putničkog kolodvora) postaju jedna dvokolosiječna. Tu sam napravio i skretnice za brzinu 100 km/h u skretanje koju signali uredno signaliziraju prema PKP propisima.
Vladina 1141 019 čeka polazak iz depoa prema putničkom kolodvoru
I ode, a dvije 1141 i 2061 ostaju, kao i garnitura plinskih cisterni. Prostor između kolosijeka je trebao biti travnati ali sam zaključio da bi prostor između kolosijeka po kojima se inače kreću radnici ipak trebao izgledati urednije. Ovdje se vidi ta razlika, travuljina je samo između grupa kolosijeka.
Iza drvoreda jablana prolazi pruga iz putničkog kolodvora, koja je također dobila APB. Tu je i neelektrificirana grupa kolosijeka za garažiranje putničkih vagona. Dalje, iza ovih plavih manevarskih signala odvajaju se kolosijeci prema terminalu za cisterne, terminalu za rasuti teret, kontejnerskom terminalu i prema putničkom kolodvoru.
I putnički kolodvor polako dobiva detalje, a Vladina 1141 019 je došla na vlak.