Notifications
Clear all

[Zatvoren] HŽ 2062 Turner

Stranica 7 / 8
josip
(@josip)
Honorable Member

Istovjetan originalu. 🙂

Objavljeno : 28 lipnja, 2019 22:43
Ivan Arzek
(@ivan-vt)
Trusted Member

Vlado prekrasno. Svaka čast.

Objavljeno : 28 lipnja, 2019 23:24
RSV
 RSV
(@rsvlado)
Član Admin

Mislio sam da ću moći napraviti svijetleće brojeve gore na fremu ali ne ide baš kako sam zamislio. Ako stavim shader da svijetle onda ne funkcionira dinamičko numeriranje. Pogledao sam zadane ES44AC i SD-40 da vidim kako je to riješeno na njima ali im također brojevi ne svijetle. Moram smisliti nešto. Također mi je problem napraviti uvjerljivu crnu teksturu na postoljima; ili mi je precrno ili presvijetlo i isprano u oba slučaja. S onim kako sam napravio ranije na novim Aseama i Breni nipošto nisam zadovoljan. Tražim rješenja da budem zadovoljan 🙂 Na žalost zbog njihovog TSX enginea gdje su, usudim se reći, izmišljali toplu vodu, ne mogu to u realnom vremenu podešavati u Blenderu. Hoću reći, nemaju najčešće korištene odvojene slotove/kanale za roughness i specular teksture nego su to "riješili" tako da to bude alpha dio difuzne teksture. Znači, ono sa čime sam zadovoljan u Blenderu nipošto ne izgleda tako u RW-u. Svaki pokušaj/promašaj rezultira velikim gubitkom vremena. Ako netko ima spoznaje kako da riješim pojedine stavke koje sam gore opisao to bi mi svakako skratilo vrijeme do željenog cilja.

Topic starter Objavljeno : 28 lipnja, 2019 23:50
RSV
 RSV
(@rsvlado)
Član Admin

Mislio sam da ću moći napraviti svijetleće brojeve gore na fremu ali ne ide baš kako sam zamislio...

Smislio sam kako ću napraviti svjetleće brojeve. Jedan od uvjeta je proširiti postojeću teksturu 32x64 na 64x64 piksela s tim da jedan dio bude broj sa obrnutim alpha kanalom kroz kojeg će se onda vidjeti podloga koja se može napraviti da svijetli ili ne svijetli. Inače ne ide jer ne mogu raditi dva shadera po istom materijalu (znat će oni koji su radili s njima). Sve je trebalo biti OK. Slijedio sam uputstva na službenoj stranci RW-a kako staviti brojeve sa različitim teksturama, ali kod mene se ne ponaša kako se očekuje. U Blenderu se brojevi prikazuju kako treba, ali u RW-u se prikazuju na pola. Sate sam potrošio danas na to 🙁

Topic starter Objavljeno : 14 srpnja, 2019 03:06
RSV
 RSV
(@rsvlado)
Član Admin

Riješio sam ovo sa brojevima 🙂 Pronašao sam grešku. Moj previd. U blueprintu za brojeve imao sam poveznicu prema teksturama (32x64 piksela) osnovnog Turnera 🙂

Dakle, imao sam
RailVehiclesDieselDefaultEngineTexturesprimarynumber_0.ace

a trebalo je biti
RailVehiclesDieselCargoEngineTexturesprimarynumber_0.ace

To se događa kada si želite skratiti vrijeme kopirajući dijelove nacrta od drugih lokomotiva i onda previdite neke sitnice koje zapravo produlje vrijeme. I onda ispadne da je bilo bolje da se cijeli blueprint pisao od nule. Također ću spomenuti da sam za zadnja crvena svjetla stavio drugu vrstu lampe pa sada nema refleksije te lampe na fremu lokomotive. Tu glupost imam na svim loksama na kojima sam do sada radio. Oprostite, griješio sam 🙂 Ispravit ću

P.S. Kada spomenem da sam nešto riješio to znači da je to samo kod mene. Kod vas će biti vidljivo kada napravim update o čemu ćete biti na vrijeme obaviješteni.

Topic starter Objavljeno : 20 srpnja, 2019 21:05
josip
(@josip)
Honorable Member

Valjda najgora moguća stvar koja se desi.. Ono radiš cijelo večer na nečemu i tražiš konstantno grešku i ne vidiš je.. Drugi dan kreneš ponovno, nakon što si se dobro naspavao i odmorio i eto ga.. 😀

Objavljeno : 21 srpnja, 2019 20:02
RSV
 RSV
(@rsvlado)
Član Admin

Konačno sam napravio svjetleće brojeve ali ne onako kako sam prvobitno zamislio. Htio sam da se pale neovisno o farovima ali u blueprintu nisam našao opciju da to napravim. U kabini dnevno/noćna osvjetljenja instrumenata i plafonjere rade i za to postoji blueprint koji se zove 'Interior visibility object'. Nešto kao 'Exterior visibility object' ne postoji. Kada bih imao neku lokomotivu kojoj svjetle brojevi vjerojatno bih preko RWToolsa otkrio kako se to radi... Mislio sam, smišljao sam, i onda sam smućkao nešto svoje. Dakle, sada to funkcionira tako što sam napravio da se svjetleći brojevi uključe zajedno sa farovima. To je kompromis ali bolje ne znam. Na slici dolje imate 3 stanja. Ugašeno, kretanje naprijed i kretanje unazad. Tu usput možete vidjeti i da na fremu više ne postoji refleksija crvene lampe, kako sam ranije spominjao.

Topic starter Objavljeno : 25 srpnja, 2019 20:34
Ivan Arzek
(@ivan-vt)
Trusted Member

Bravo Vlado. Čestitam na upornosti. Svaka čsst.

Objavljeno : 25 srpnja, 2019 21:23
RSV
 RSV
(@rsvlado)
Član Admin

Idemo dalje... Već sam bio pisao o tome da u enginu nešto ne štima sa normal teksturama. Problem je sa smjerom svjetla i kako se to odražava na normal teksture. U Blenderu je naravno OK ali u RW-u nije. Kada se ispeče tekstura trebalo bi biti sasvim svejedno s koje strane objekta se krećete. Refleksija bi uvijek trebala biti prikazana zavisno od toga gdje je izvor svjetla. Međutim pogledajte na slici da to nije tako. Obratite pažnju na rub okvira postolja i kako se svjetlo reflektira na njemu. Na gornjoj slici je u redu (izgleda kao masivni metalni odljevak) ali na donjoj nije (izgleda kao tanki ulupljeni lim). A objekt je samo zarotiran u sceni. Sa druge strane lokomotive je obratno. To nikako ne bi smjelo biti. Ili da pojednostavim, kada bi na primjer sa normal teksturom htio napraviti udubljenje na svakoj strani zamišljene kocke. Kada biste došli na drugu stranu to udubljenje ne bi bilo udubljenje nego bi bilo ispupčenje. To nikako nije zanemariv problem.

Topic starter Objavljeno : 8 rujna, 2019 16:12
josip
(@josip)
Honorable Member

Za postolje to i ne predstavlja neki problem, ali za oplatu lokomotive itekako da...

Objavljeno : 8 rujna, 2019 16:14
RSV
 RSV
(@rsvlado)
Član Admin

Predstavlja i za postolje, editirao sam naknadno gore objašnjenje pa nisi odmah vidio. Al evo opet. Gornji okvir postolja izgleda kao masivni metalni odljevak, a donji izgleda kao tanki ulupljeni lim. Meni to smeta 🙁

Topic starter Objavljeno : 8 rujna, 2019 16:19
RSV
 RSV
(@rsvlado)
Član Admin

...Obratite pažnju na rub okvira postolja i kako se svjetlo reflektira na njemu. Na gornjoj slici je u redu (izgleda kao masivni metalni odljevak) ali na donjoj nije (izgleda kao tanki ulupljeni lim). A objekt je samo zarotiran u sceni. Sa druge strane lokomotive je obratno. To nikako ne bi smjelo biti. Ili da pojednostavim, kada bi na primjer sa normal teksturom htio napraviti udubljenje na svakoj strani zamišljene kocke. Kada biste došli na drugu stranu to udubljenje ne bi bilo udubljenje nego bi bilo ispupčenje. To nikako nije zanemariv problem.

Da nisam u Blenderu pokrenuo jedan addon (Magic UV) koji je po defaultu isključen, tko zna kada bih primijetio da mi je nekoliko UV otoka okrenuto kako ne treba, odnosno zrcalno. I to zamislite upravo onih koji imaju krivo prikazanu refleksiju. Mislio sam da će novo ažuriranje sa novim Turnerom biti gotovo još pretprošli vikend ali sam se opet po tko zna koji put preračunao. Zato nije dobro davati bilo kakva obećanja, pa čak ni kad me pitate.

Topic starter Objavljeno : 1 listopada, 2019 15:47
Tarik Pašić
(@tarik)
Trusted Member

Sto se mene tice fino je znati odprilike kada ce nesto biti dostupno za download ali nije potrebno davati precizan datum naravno. 🙂 Samo naprijed, puno srece u daljem radu.

Objavljeno : 2 listopada, 2019 00:02
RSV
 RSV
(@rsvlado)
Član Admin

Jučer sam utvrdio da u strukturi foldera imam jedan folder viška. Izbacio sam ga pa sam sve presložio. Zbog toga ćete imati problem. Kada ovih dana budem uploadao Turnera sa nekim popravljenim stvarima koje sam opisao ranije, i kada ga budete instalirali struktura foldera neće biti ista. Zbog toga će vam u scenarijima, ako ste ih radili, javiti grešku da nedostaje asset. To će biti ako prvo deinstalirate postojećeg. Ukoliko ne budete deinstalirali postojećeg imat ćete dva. Pokrenite RWToolse i u scenarijima zamijenite staru lokomotivu sa novom. Tek tada uklonite staru. Ali i pitanje je je li itko od vas napravio neke scenarije. Tim bolje, jer onda možete zanemariti sve ovo što sam napisao 🙂

Prvo pročitajte citat. Jeste li? Pretpostavljam da jeste 🙂 Uploadao sam Turnera. Popravljene su neke stvari na starom i dodan je novi. Namučio sam se poslati tih 80mb na server jer imam internet vezu na granici upotrebljivosti. Dva sata mi je trebalo da konačno bude uploadano. I ne zaboravite, rad na Turneru (i inače na svim mojim modelima) je stalan proces, a vi ste dobili samo trenutnu verziju 🙂

Topic starter Objavljeno : 17 listopada, 2019 21:26
Marko Markovic
(@ogisd)
Eminent Member

Svaka čast 😉

Objavljeno : 17 listopada, 2019 23:02
Stranica 7 / 8