Pratim jedan blog i danas sam naišao na jedan mali naputak kako se grafički priprema tekstura za drvo. Čak i za mene koji ne znam dovoljno engleski bilo je potpuno razumljivo. Pogledajte jer je jako korisno: FF Trees
Ovo je super i ne čini se teško znači sav posao je u photoshopu ...lijepo ... 🙂
To je 2D drvo??!!
kud moram spremiti tu *.ace datoteku?
Na primjer ovdje:
..SourceRSvladoAddonSceneryProceduralTextures
Na primjer ovdje:
..SourceRSvladoAddonSceneryProceduralTextures
da li su još poslje toga potrebne neke postavke? zato što kad uđem u igricu nigdje na popisu ne vidim to drvo.
...da li su još poslje toga potrebne neke postavke?
Naravno, pogledaj ovdje
Sada tek vidim kako si formulirao pitanje za *.ace datoteku. To ti je samo tekstura, a teksturu moraš na nešto staviti. To sve radiš u nekom 3D programu (već sam pisao o tome) i onda izvezeš u Source od RailWorksa. Onda pokreneš Blueprint editor i u njemu određuješ parametre, te iz njega izvezeš u RailWorks.
Ukratko:
3Dmodel sa texturom =>Source=>Blueprint editor=>RailWorks
...da li su još poslje toga potrebne neke postavke?
Naravno, pogledaj ovdje
Sada tek vidim kako si formulirao pitanje za *.ace datoteku. To ti je samo tekstura, a teksturu moraš na nešto staviti. To sve radiš u nekom 3D programu (već sam pisao o tome) i onda izvezeš u Source od RailWorksa. Onda pokreneš Blueprint editor i u njemu određuješ parametre, te iz njega izvezeš u RailWorks.Ukratko:
3Dmodel sa texturom =>Source=>Blueprint editor=>RailWorks
Ali kako da napravim 3D model identičan tom drvetu? to drvo je puno grana te bi to bilo malo teže napraviti
tamo gdje si dao link uopće ti postupci nisu opisani...
Naravno da nisu kada su to osnove rada u 3D programu. Koristi se alfa kanal (Alpha Channel) u teksturi gdje je sve ono što se ne treba vidjeti obojano u crno a ono što se treba vidjeti je obojano u bijelo. A o alfa kanalu i teksturama imaš stotine tisuća stranica na netu. Jedno dosta dobro objašnjenje imaš ovdje.
Nisi se sjetio uzeti RWtools ili RSTools i otvoriti jednu teksturu drveta u RailSimulatoru ili RailWorksu i sve bi ti bilo jasno. Ja tako radim. Uzmem teksturu i proučavam.
Također teksturu možeš pogledati sa http://www.box.net/shared/n3yi6qni3 j">RSbinTools. Textura ti u simulatoru ima extenziju *.TgPcDx
Naravno da nisu kada su to osnove rada u 3D programu. Koristi se alfa kanal (Alpha Channel) u teksturi gdje je sve ono što se ne treba vidjeti obojano u crno a ono što se treba vidjeti je obojano u bijelo. A o alfa kanalu i teksturama imaš stotine tisuća stranica na netu. Jedno dosta dobro objašnjenje imaš ovdje.
Nisi se sjetio uzeti RWtools ili RSTools i otvoriti jednu teksturu drveta u RailSimulatoru ili RailWorksu i sve bi ti bilo jasno. Ja tako radim. Uzmem teksturu i proučavam.Također teksturu možeš pogledati sa http://www.box.net/shared/n3yi6qni3 j">RSbinTools. Textura ti u simulatoru ima extenziju *.TgPcDx
da, ovo sam pročitao i ne razumijem i dalje kako da napravim 3d model na koji bi točno odgovarala ta slika
u kojem programu raditi model?
i za što će mi model ako radim 2D drvo?
SVE se radi u programu za 3D modeliranje. Ovo drvo o kojem raspravljamo ti je samo jedna kvadratna ploha sa teksturom i izgleda upravo onako kao na Derekovom blogu. O tome možeš saznati i na zeljeznice.net pod nekom od tema za BVE. Tamo su bilboardi rađeni na isti ili sličan način. A imaš i na 3D warehouse pa proučavaj malo tajne zanata i ono što otkriješ podijeli sa drugima.
SVE se radi u programu za 3D modeliranje. Ovo drvo o kojem raspravljamo ti je samo jedna kvadratna ploha sa teksturom i izgleda upravo onako kao na Derekovom blogu. O tome možeš saznati i na zeljeznice.net pod nekom od tema za BVE. Tamo su bilboardi rađeni na isti ili sličan način. A imaš i na 3D warehouse pa proučavaj malo tajne zanata i ono što otkriješ podijeli sa drugima.
Znači ovako: ako sam dobro shvatio prvo napravim plohu u bilo kojem programu za modeliranje pa na to stavim teksturu (neznam u kojem programu (znam da može u sketchupu)) na kojoj je višak odbojan na crno pa kad ga stavim u igricu će taj višak nestati i postati transparentan
To je dio priče. Mora se upotrijebiti određeni shader (ne znam sada koji) i onda napraviti novi blueprint da bi objekt bio ispravno prikazan u RailWorksu.
EDIT: Evo ovdje je popis shadera
To je dio priče. Mora se upotrijebiti određeni shader (ne znam sada koji) i onda napraviti novi blueprint da bi objekt bio ispravno prikazan u RailWorksu.
EDIT: Evo ovdje je popis shadera
ok. ali Derek nije spomenuo dio priče sa programom za 3D modeliranje on je postupak opisao ovako:
1.Slikaj nešto
2.Izreži višak
3.Rupe popuni crvenom bojom
4. rupe popuni neutralnom bojom
5.spremi kao *.ace i pokreni igricu
Da, pisao je o texturi...E pa ti onda preskoči ovo moje i postupi samo kako je on napisao. Očekujem prvi screenshot