Notifications
Clear all

[Zatvoren] Hrvatski ShuntSig

Stranica 1 / 2
malixx
(@malixx)
Reputable Member

Jel može neko objasnit kako napraviti ovaj izgled našeg shunSig-a (slika u mojem avataru), jel to jednostavno il teško? treba naći očito slikicu negdje u fajlovima i zamjeniti je, i nekaj malo sprogramirati? aj da čujem kak to dobiti 🙂

Ili ovako bi bio original:

Topic starter Objavljeno : 12 studenoga, 2009 00:00
RSV
 RSV
(@rsvlado)
Član Admin

Pa istodobno i jednostavno i teško. Jednom ćemo valjda i to napravit. Najprije bi trebalo imati dobar opis kako se sa tim radi u stvarnom svijetu pa tek onda ga ići pravit. Nije neki problem napraviti 3d model ali bez poznavanja problematike u stvarnom svijetu to bi bilo teško natjerati da se ispravno ponaša u RW-u. Osobno nemam vremena za to jer radim na drugim stvarima koje mislim završiti što prije.

Objavljeno : 12 studenoga, 2009 00:21
malixx
(@malixx)
Reputable Member

Ma kakvo poznavanje, imaš samo dvije stvari, kad su (dva) svjetla okomito skretnica je otvorena, kad su svjetla vodoravno skretnica je zatvorena, i to je sva mudrost..

Topic starter Objavljeno : 12 studenoga, 2009 10:39
malixx
(@malixx)
Reputable Member

Ok ja bi sad napravio novi izgled ShunSig-a, malo sam gledao i našao sam gdje se nalaze texture, one su u folderu:

C:Program FilesRailWorksAssetsKujuRailSimulatorRailNetworksignalsUK Colour LightUK_Mod_ShuntTextures

I kaj ja sad moram prvo onda izmjenit texturu? u kojem programu se to mjenja?

I btw. saznao sam da ima i teći signal, isto dva svjetla samo u koso, pa ako tko zna šta znači ovakav znak neka mi kaže odma XD

Topic starter Objavljeno : 15 studenoga, 2009 12:12
Kristijan
(@kristijan)
Eminent Member

Imaš BLENDER, on je odličan za teksture 🙂

Objavljeno : 15 studenoga, 2009 13:35
malixx
(@malixx)
Reputable Member

Ok hvala, al kaj moram prvo napravit, moram promjenit izgled kaj ne, jel to textura il se još negdje to mjenja?

Topic starter Objavljeno : 15 studenoga, 2009 13:37
Kristijan
(@kristijan)
Eminent Member

Prvo napravi model, ovdje je tutorijal za repaint ako to želiš...

Objavljeno : 15 studenoga, 2009 13:39
malixx
(@malixx)
Reputable Member

Ma kaj će mi ovo za repaint, pa to je samo ak oš nekaj obojat kaj ne? a ja bi napravio novi izgled.
Ovako, imam program RSbinTool, otvaram "mod_trk_shunt.TgPcDx", i otvori mi se textura.. Jel ima takav program da mi odma otvori cjeli model spojej, a ne razdvojen u djelovima???

Topic starter Objavljeno : 15 studenoga, 2009 16:34
Kristijan
(@kristijan)
Eminent Member

Ma kaj će mi ovo za repaint, pa to je samo ak oš nekaj obojat kaj ne? a ja bi napravio novi izgled.

LOL, pa kako ćeš napravit novi izgled ako ga ne prebojaš?

Objavljeno : 15 studenoga, 2009 17:39
malixx
(@malixx)
Reputable Member

Šta se ne mora prvo nacrtat model, onda se oboja?
i
"Jel ima takav program da mi odma otvori cjeli model spojen, a ne razdvojen u djelovima", recimo datoteku mod_trk_shunt.TgPcDx?

Topic starter Objavljeno : 18 studenoga, 2009 17:54
RSV
 RSV
(@rsvlado)
Član Admin

1. Napravi se 3D model u nekom programu za 3D modeliranje. Sketchup, Gmax, 3Dmax, 3DCanvas, Blender itd.
2. Napravi se UV mapa
3. Po mreži UV mape se crtaju teksture. Često se uzimaju sa fotografija.
4. U 3D programu se spoje teksture sa modelom
5. Model se izvozi kao *.IGS format
6. Otvara se RW-ov Blueprint editor i podešavaju se parametri koji određuju ponašanje objekta u simulatoru
7. Nakon podešavanja parametara, model se sa opcijom export izvozi u RW
8. U World editoru RW-a se klikne na plavu kocku sa narančastom strelicom i izabere se developer i addon (kod mene je npr. RSvlado, Bunker)
9. Model kojega sada vidiš u editoru uzimaš sa popisa u katogoriji gdje pripada i stavljaš ga na mjesto u simulatoru
10. Ako imaš sreće sve će raditi kako treba ali postoji 100 načina da napraviš grešku zbog koje to neće raditi

Svaka stavka se može dodatno opisati na 10-ak stranica. Ovo je samo grubi prikaz što rade developeri kako bi dobili model u RW-u

Objavljeno : 18 studenoga, 2009 18:45
malixx
(@malixx)
Reputable Member

Još jednom da pitam, probao sam sa blenderom al ne mogu otvorit texturu, treba bit valjda u nekom drugom formatu.
Jel ja mogu otvorit ovu texturu tako da mi se složi slika cjela? kako to napravit?

Topic starter Objavljeno : 29 studenoga, 2009 16:42
malixx
(@malixx)
Reputable Member

Evo počeo sam se konačno baviti sa svojim manervarskim signalom.
Našao sam neke podatke o njemu, čisto dovoljno da znam čemu koje svjetlo služi,
što će mi i moći služiti za daljnju radnju. Isto tako sam skinuo jednu signalizaciju kojoj je ime foldera "KMW - Swedish Signal", tamo imate taj sličan signal, al sa četiri lampice, i razlika je samo šta se pale s kontra strane, pa su mi oni za sada na mojoj ruti dok ne napravim novi, još sam se konzultiro s jednim programerom koji se kuži u ovo, pa mi je pokušao objasniti što je više moguće, sad pitanje je hoću li ja to uspjeti napraviti, jer tu dolaze uz model i texture čak i skripte te rad na ovom svakako neće biti lagan, al zato pokušat ću napraviti sve što mogu da napravim taj signal. Zato, držite mi fige 🙂

Topic starter Objavljeno : 9 ožujka, 2010 22:52
semir16
(@semir16)
Eminent Member

Pa nešto slično ovome imaš u igrici na samom dnu gdje su ti signali. Ja sam stavljao u svoju rutu i perfektno mi je radilo. Siguran sam da znaš za šta služi, kad pomijeramo skretnicu ta se svjtla upale ili ugase npr. kada je vodoravno onda skrećemo sa jednih tračnica na druge, a uspravno je kada ide sve normalno tj.zatvoreno.
Ako trebaš pomoć kako u ruti staviti da radi s već postojećim što ima javi.
Sorry na velikom postu!

Objavljeno : 10 ožujka, 2010 14:43
josip
(@josip)
Honorable Member

Ovaj signal inače služi za manevriranje ja mislim

Objavljeno : 10 ožujka, 2010 22:56
Stranica 1 / 2